joi, 23 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - Romănia - Prin ceața dimineții










PRIN CEAŢA DIMINEŢII

Prin ceața dimineţii, ochii mei scrutează...
Spre vârf de Retezat, spre creste de Parâng!
Simt sufletul cum doare și visează,
Şterg ochiii-mi triști care acuma plâng!

Pe gene, stropii de ceață, se coboară
Pe frunte, o cunună de nori, se conturează
Spre cer, imaginația, îmi construiește o scară,
Spre îngerul ce mă veghează!

E tulbure azi zarea și pare întristată!
Dar nu mă tem, către amiază va zâmbi...
Căci niciodată nu a existat, pe cer, un nor
Pe care soarele să nu îl poată izgoni!


Kessy Ellys Nycollas / Petroșani
                                   24.08.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”