joi, 23 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - La furat



















La furat

Noapte de noapte
plec la furat!
Am devenit o cleptomană,
 rușinându-mă de luna 
care mă surprinde asupra faptei...
Schimb locul mereu
dar nu reușesc să scap
 de ochii ageri  ai soldaților stelari.
Am devenit nepăsătoare!
Nu mă tem de săgețile ascuțite
care imi șuieră la urechi...
și nici de vânătorii
care îmi simt mirosul
mai puternic
decât pe cel al parfumului
femeii iubite!

În fiecare noapte plec la furat!
Vreau să îți fur iubirea
și să te aduc în visele mele,
să te ascund de ochii altor femei,
care te-ar dori pentru ele...
visele să le pot transforma
în cameră de încarcerare
pe care să pot pune cel mai greu lacăt,
dragostea.
rămânând  împreună
 furăndu-ne reciproc sufletele!


Kessy Ellys Nycollas / Iscia - Italia

                                        24112014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”