miercuri, 28 februarie 2018

BUN VENIT PRIMĂVARĂ!






Este 1 Martie însă  natura şi-a încurcat şi ea, sentimentele"! În  loc  să  găsesc  pădurea  albă de ghiocei, am găsit-o albă de zăpadă! Alb, atât de alb! Aproape  perfect  de  alb. Brazii   parcă  sunt  pregătiri   să   întâmpine  crăciunul   nicidecum primăvara! Cerul se străduieşte din răsputeri  să  îşi  scuture  ultimele rămăşiţe ăla zăpezii şi cerne peste mine, fulgi minusculi de parcă ar fi o invazie de ţânţari jucăuşi, vopsiţi care  roiesc în jurul unei lumini...
 Soarele încearcă să îşi arate faţa printre norii care începeau să se risipească... salutându-mă, călătorin         spre... dincolo de munţii care mă înconjurau.

M-am încăpăţânat să fac primele urme pe  zăpada   acelor locuri în căutarea ghioceilor! Ei! Nu, nu  mă  credeţi! Chiar  dacă  şi  eu am sentimente care nu mi se definesc, fiind încurcate ca şi ale naturii..., ţiglele încă sunt intacte pe casă".


Am intrat puţin şi în hăţişul pădurii de conifere doar aşa pentru a saluta natura din mai multe puncte şi să îmi încarc plămânilor cu aerul şi energia locului... Uneori. Fiinţa mea sinte că se sufoca sub povara vieţii, a sarcinilor pe care Divinitatea mi le pune pe umeri... ştiindu-mă un om puternic care va reuşi şi de această dată. Am furat şi puţină zăpadă care, obraznică foc, mi-a trecut peste cismuliţe şi să topit apoi... spunându-mi că trebuia să mă ude, aşa că pe o floare.

 Unul din brazi parcă îmi vorbea ! L-am auzit şoptindu-mi: Vino să te îmbrăţişez. Îţi simt sufletul tânjind după îmbrăţişări, după iubire...

M-am apropiat şi l-am îmbrăţişat eu! Am simţit pentru o clipă o inimă bătând alături de a mea, o mână care îmi mângâia fata spunând în şoaptă: TE IUBESC!
... Şi eu te iubesc! Ştiu că iubirea ta nu mă minte, nu mă trădează, nu mă dezamăgeşte.
Şi eu şi tu avem nevoie de iubire!


Este 1 MARTIE! Zăpada va pieri în câteva zile deoarece începe o perioadă a renaşterii şi a bucuriei, a împlinirilor. Zi în care uram tuturor femeilor... mamă, iubite, soţii, fiice, surori, colege, cumnate, vecine... fericire şi împliniri alături de toţi cei dragi... alături de care să privim, să primim şi să percepem viitorul mai bun şi să îl primim cu zâmbetul pe buze, cu linişte în suflet şi cu soare în priviri.


Vă doresc putere de muncă şi de înţelegere a tuturor situaţiilor nefavorabile, inteligenta şi răbdare iar iubirea să vă fie arma cu care să izbutiţi în orice situaţie. Să nu vă lăsaţi îngenunchiate... şi nici hăituite în lupte fără sens şi scop.
Iubirea şi îngăduinţa să vă călăuzească necontenit... să aveţi zile binecuvântate.


Pentru femeile colaboratoare ale revistei, LUCEAFĂRUL DIN VALE", fondatoarea acesteia, vă doreşte inspiraţie în scrierile voastre şi curajul de a da frâu liber tuturor gândurilor şi sentimentelor.


LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”