marți, 13 februarie 2018

Maria Tomița Corini-Republica Moldova - Te aștept...



  
 

    Te aștept...
                
Te aștept,
Totul e trist când nu vii,
Ce lungă-i clipa
Înfășurată în așteptare!
Tic-tac-ul inimii bate,
Pieptul tresare...
Te aștept!
Astăzi,  nu poți să vii!
Palpită suflarea,
Ochii fug spre mare
Oaspeții sunt, valuri ușoare...
Te aștept!
Știu, mă porți cu tine,
Visul îmi dă aripi
Să ajung la poarta
Inimii tale.
Eu sunt...
Privește-mă!
Desenează-mi un zâmbet!
Mă-ncălzește gândul
Văzându-te când vii
Pășind peste mare,
Îți urmăresc privirea
Contemplată
Transparențele se spală
Figura-ți devine mai conturată
Iar eu te caut
Și atunci când ești
Totuna te aștept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”