duminică, 18 februarie 2018

Kessy Ellys Nycollas -Romania- Imprastierea



                             Si barbatii plang ,,,dar in secret...pentru ca se considera sexul puternic

ÎMPRĂŞTIEREA

Ne-am împrăştiat ca fumul
Plecând unul câte unul
P e cărări de dor şi vise
Către,, teluri’’ ne atinse...

Ne-am topit la fel ca gheaţa
Inundând iubiri divine
Lacrima brăzdează fata
Niciodată nu ni bine...

Ne-am risipit fără ştire
În al vieţii labirint...
Plânge dor, plânge iubire
În cuvintele ce mint!

Ne-am irosit ani şi zile
Unde nu s-a meritat
Întorcând a vieţii file
Cu sufletu' înstrăinat!...

Unde să mai regăsim
Părţi din noi... ce le-am pierdut?
Nicăieri... ştim asta bine
Oare ce e de făcut?

Jalea ne cuprinde veşnic
Nimic nu mai fericeşte...
Nu suntem buni de nimic
Viaţa-i toată o poveste!...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”