miercuri, 28 februarie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Prezentarea unei noi colaboratoare -LORETA ROADER - GERMANIA


Astăzi primim în rândurile colaboratorilor revistei, LUCEAFĂRUL DIN VALE " o nouă membră, în persoană D-nei LORETA TOADER o poetă cu un suflet sensibil, românca care trăieşte în Germania, cu dorul de casă şi de meleagurile natale.






Știi...

Știi, uneori caut seninul din privire

Și gândurile, ce mă poartă spre tine,

Caut albastrul nopților de taină,

În visul ce-mi stă să adoarmă.



Și știi, atunci îmi caut sufletul,

Ce aleargă răzleț printre stele,

Pictând povești împreună cu gândul,

Țesând coliere argintii de mărgele. 



Sau poate, îmi caut doar inima,

Uneori obosită, alteori plânsă,

O inimă în care mii de povești

Și neliniști, stau astăzi la pândă,



În liniștea absolută a astrelor,

Călătorind prin marama de nori,

Apar timid primele raze de soare,

Încălzind inima ca o binecuvântare.



În zborul meu prin noaptea albastră,

În care stele - mi zâmbesc la fereastră,

În sufletul meu și-n tot acest timp,

Mă caut pe mine, trecând prin anotimp!



AUTOR - Loreta. Toader

26 februarie 2018




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”