miercuri, 28 februarie 2018

LORETA TOADER -GERMANIA - Străină








Străină

Am investit sentimente,
Şi am crezut în noi.
Se pare însă ca tu,
Nu ai vrut să fim doi.

Am crezut în fericire,
Şi speram în iubire,
Însă tu nu ai vrut
Să fii lângă mine.

Am crezut în tine,
Şi în cuvântul tău,
Dar frumoasă străină,
Era un sentiment mai greu.

Am avut sentimente,
Dar... le opresc.
Este timpul acum
Să le definesc.

Să încerc şi să pot,
Să nu mai ofer nimănui
Iubirea din mine,
Pentru a nu ştiu cui...

Aş fi vrut să cred,
Că mai exista frumosul,
Acel frumos din omul
Pentru care am sperat totul.

Aş fi vrut să cred,
Ca adevărul există,
Dar... m-am înşelat
Minciuna... persistă.

Aş fi vrut să fi avut curajul
De a-mi spune frumos,
Totul e până aici,
Până aici a fost.

Dar tu, ai preferat să minţi
Şi să ascunzi ale tale dorinţi,
Şi nu cred că aş putea rezista,
Să -ti simt gândul, zburând la ea.

Şi acum îţi spun,
Îmi pare rău,
Eu însă, nu pot
Să trăiesc în ritmul tău.

Hai să rămânem... doar amici,
Nu are rost ca tu să-mi zici
Că mă iubeşti, dar fără sens,
Căci dragostea nu e... un trend.

Loreta-Rm. Sărat
17 mai 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”