miercuri, 28 februarie 2018

LORETA TOADER - GERMANIA - Dansând cu moartea,





 Dansând cu moartea,

Odată, am dansat cu moartea
Am fost invitate la un bal mascat
Ea-şi căuta disperată perechea
Şi-n paşi de vals m-a abordat

Şi-am să privesc spre tine, viaţa,
În ceasul morţii ce azi veni
Am să adii în fiecare dimineaţă
Din amintiri îţi voi zâmbi

Fereastra zorilor deschide-o larg
Căci eu te voi privi din 'nalt
Te voi îmbrăţişa cu raze aurii
Să încălzeşti suflete pustii

Şi-ţi voi trimite viaţa, din depărtări
Tainice şoapte pe aripi de cocori
Şi simfonii pe strune de vioară
Cu tine moarte voi dansa a doua oară

Voi rade azi cu tine, moarte
Când în senin mă vei purta
Tu n-ai să îmi poţi lua vreodată
Nici sufletul, nici dragostea
...
Odată, am dansat cu moartea
Am fost invitate la un bal mascat
Ea-şi căuta disperată perechea
Şi-n paşi de vals m-a abordat

Şi m-a purtat pin la hotar
Zâmbindu-mi în ritm ameţitor
Eu, însă, în paşi de tango i-am scăpat
Şi-n visul dorului de viaţă, am plecat!

AUTOR - Loreta Toader
13 februarie 2017





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”