vineri, 16 februarie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Romania - Sunt femeie !





Da!
Sunt femeie, negreşit!
Care a râs, a plâns şi a iubit.
Care a avut şi soţ şi trei copiii
Şi-o viaţa-n care am avut de-ndeplinit,
Ce un bărbat n-a reuşit!

DA!
Sunt femeie
Şi aş vrea să le spun lor...
Bărbaţilor ce judeca, feminitatea mea,
Că eu sunt mândră că-s femeie
Iar viaţa lor e strâns legată de a mea!



Femeia-i mamă şi iubită,
Este icoană şi ispită,
Este iubire şi blestem,
Este şi înger şi satană,
Este pictura dintr-o ramă,
Este o floare-n primăvară,
Este şi dulce şi amară
Şi roadă dulce a unui pom în toamnă,
Este furtună dar şi ger
Şi uragan şi adăpost,
... poate orice să fie şi să se preschimbe
După dorinţele celui ce vrea să-i fie:
Stăpân, întruchipat în soţ,
Prieten, amant ori frate...
Şi zbir şi iudă şi călău!
Toate-ntr-un loc... ori separate!

Dar!
Vreau un lucru să aflaţi:
Pot fi şi înger dacă eşti în stare
Şi vrei un rai să îmi oferi...

DA!

Şi îmi doresc a spune:

Că sunt a universului minune
Şi vreau să am ce mi-am dorit.
N-o să mă las precum un câine, hăituită...
Şi n-o să plâng la poarta celui ce cândva m-a umilit...
Pentru că nu sunt sluga lui şi cred neîncetat
Că-s fica unui împărat
Şi coasta sacră a unui zeu
Creată pe pământ, de Bunul Dumnezeu.

Da!

Sunt femeie, ce minune...
Şi mă ridic acum în fata dv. şi pot spune
Ca o femeie este ca o flacără ce pururi,, vie’’
Poartă lumina şi iubirea-n piept pe ie!...
Zâmbeşte neîncetat sii fericită...
Căci din fiinţa ei e zămislită
Toată, pleiada masculină
Care în loc să-o preţuiască
Îi calca sufletu-n picioare...
Spunând că fără EL, EA nu-i nimic
Dar fără ea? El ar mai fi pe această lume, oare?
(Aş vreau şi eu răspuns la întrebare!!!!)
...

Femeie dragă! Tu mă ia în seamă
Nu plânge pe un umăr de satană...
Nu te-mbrăca în negru să jeleşti,
Tot ce nu poţi să împlineşti...
Priveşte-te în oglinda mare...
doar cu ochii tăi
Nu te lăsa învinsă de cei răi...
Trezeşte-te femeie şi îţi vezi de drum...
Pe toţi cei care te vorbesc de rău acum...
O să îi pierzi... pe drum!

Fii curajoasă şi alege-ţi drumul...
Nu sta sub talpa lui... acolo stă doar drumul...
Şi nu te împiedica de câte-un ciot...
Când vezi că-ţi este pus în cale, de un idiot!

Da! Fii mândră că tu eşti femeie...
Şi eşti a vieţii masculine un,, ogor fertil’’
De n-ai fi tu nici ei nu ar mai fi
Oricâtă străduinţă ar irosi...

Ei sunt sămânţă, da
Dar tu... ogorul...
Şi fără tine... sămânţa lor din sac...
Nu ar rodi nici când în palmă...
Iar Universul ar fi un univers sărac...
De n-ar, iubi ‘’.. un el, din când în când o doamnă!

Un comentariu:

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”