miercuri, 28 februarie 2018

LORETA TOADER - GERMANIA - Iubire...












Iubire...

Iubire, eu, nu te mai caut
Am alergat prea mult să te găsesc,
De vrei să vii am să te-aștept,
Și-am să adorm la tine-n piept.

Ai grijă însă când ajungi,
În suflet să-mi pășești ușor,
Căci inima mi-a obosit,
De-atâtea lacrimi și de dor.

Adu-mi cu tine și speranța,
Și visul ce mi l-ai furat,
În zorii dimineţi -n care
Tu, fără veste ai plecat.

În suflet mi-ai lăsat pustiu,
Iar gândul, rătăcit într-un târziu,
De vrei să vii, eu, te aștept,
Și am s-adorm la tine-n piept!

AUTOR - Loreta Toader
01 octombrie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”