duminică, 25 februarie 2018

Kessy Ellys Nycollas -Romania - OMULE!









OMULE!

Omule, nu mă-ntreba
Nimic despre viaţa mea
Nu dau socoteală, Pui...
Despre viaţă, nimănui...

Nu-ntreba de-s fericită
Şi nici de sunt împlinită
Nici de plâng, nici de zâmbesc
... n-aş vrea să te păcălesc...

Dar nici nu mă judeca
.. cum că, crezi c-aş fi cumva...
Asta e doar treaba mea
Nu este problema ta!

Vezi-ţi bârna-n ochiul tău
Nu gunoiu-n ochiul meu
Vezi-ţi viaţa ta mizeră
Nu judeca pel de speră...

Dacă o să mă vezi vreo dată
,,Goală’că mă plimb pe stradă
Vreau să ştii c-am lepădat
Tot ce-n suflet mi-ai lăsat...

Răni, regrete, remuşcări
Şi reproşuri uneori...
Că n-am fost ce-ai fi vrut tu
... să îţi joc precum ursu’.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”