luni, 26 februarie 2018

Ala Mîrza-Turbal -REPUBLICA MOLDOVA - LÂNGĂ TINE…




 



LÂNGĂ  TINE…
(Soțului…)
Lângă Tine, mi-este cald şi bine,
Lângă Tine, zilele-s senine.

Lângă Tine, nopţile-s frumoase,
Lângă Tine, -i linişte în casă.

Lângă Tine, veseli cresc copiii,
Lângă Tine, greul nu ne ştie.

Lângă Tine, pacea-n inimi vine,
Lângă Tine, dragostea mă ţine.

Lângă Tine, nu ştiu ce-i durere,
Lângă Tine, traiul e plăcere.

Lângă Tine, lumea mi-e mai dragă,
Lângă Tine, dor de neam mă leagă.

Lângă Tine,-mi pare-un rai Pământul,
Lângă Tine,-adie paşnic vântul.

Lângă Tine, orice om zâmbeşte,
Lângă Tine, sufletu-nfloreşte.

Lângă Tine, râde dimineaţa,
Lângă Tine, VIAŢA e mai VIAŢĂ!

Lângă Tine, somnul mi-e mai dulce…
PENTRU TINE, AŞ URCA PE CRUCE!
    (Ala Mîrza-Turbal. Imagine- Internet) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”