luni, 26 februarie 2018

Ala Mîrza-Turbal .Republica Moldova - AȘ FI...









AȘ FI...
Aş fi o lacrimă, de mi-ai îngădui,
Din ochi, să-ţi spăl şi chinul, şi tristeţea.
Aş fi o rară floare, de-ai dori
Să-mpart cu tine-aroma, frumuseţea.

Aş fi şi iarbă verde când ai vrea
Să-ţi plimbi prin rouă tălpile-obosite.
Aş deveni o torţă ori o stea,
De-ai rătăci în noapte grea, iubite.

Aş fi un cântec, dacă ritmul meu
Te va trezi din gândurile-amare.
Aş fi chiar vântul, de-ai dori ca eu
Să-ţi duc pe-aripi durerea-n depărtare.

Aş deveni un înger păzitor,
De mi-ai permite somnul să-ţi veghez.
Aş fi chiar soare cald, strălucitor,
Ca viața ta, de-ai vrea, s-o luminez.

Aș fi..., căci te iubesc cum nici visezi,
Cu patimă, cu dor nemărginit,
De ești departe sau alături șezi,
MI-E SUFLETUL DE DRAGOSTE TOPIT...
(Ala Mîrza-Turbal. Imagine-Internet)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”