miercuri, 14 februarie 2018

Kessy Ellys Nycollas -Puiu Raducan - ROMANIA

O ÎNREGISTRARE  TV  REALIZATĂ  ÎN  CADRUL TELEVIZIUNII, TELEUNIVERSITARIA" CRAIOVA 
-si.. în continuare... o replică a Dlui Puiu Răducan făcută aproape perfect la ceea ce eu susţin la un moment dat în emisiune despre prietenii şi falsitate...




Ascuns 



 De teama celor din jur, am decis să mă ascund. Și unde era mai bine să mă ascund decât în mine? Așa că, mi-am luat traista mare-n traista mică și m-am ascuns. În mine, evident!.... De-acolo, cu mâna pusă streașină la ochi, să nu fiu recunoscut, prins… priveam afară. Bă, ce urât este! Bă, ce răutate crudă! Văd numai dosuri care ascund șișuri somnambule. Văd prietenii cum mă perie, cum îmi iau scamele imaginare de pe umeri și mă-mping pe buza râpei. Mă, ce oameni ai drecului, mă! Umbra n-a putut să se-ascundă cu mine și mai umblă și ea prin viața asta manelistă și paranghelică… Poate-o înțeapă, ori o violează careva!… N-ar fi de mirare! Pitit acum… bine de tot în mine, am devenit… radar. De aici supraveghez totul. Încă nu mi-au dibuit „prietenii” lipsa… Stau bine-n mine și ascult, cum anii duși se tot foșnesc, de dragul mamei tânjesc mult, cu ochii dânsei vă privesc! Vă privesc eu, vă privesc, dar ăștia, Doamne, îți pot ucide și laptele de mamă, nu numai pe tine. Ghemuit rău de tot în mine, ascultând și privind, cineva mă bate pe umăr. Vai, tresar, mă scutur, mai, mai să fac un infarct la… stomac! Era sufletul! -Ce faci, mă, aici? Fugi și de mine? -Ei, cum să fug, mă! Stau o țâră pitulat aici în mine. Văd că este mai cald, mai bine o lecuță… -Ieși, mă, afară, fii bărbat(ă), că ăștia când ți-or simți lipsa, dau de tine și aici. Iară mă furnică pe bulevadrul spinării când simt o bătaie pe celălalt umăr… Bă, suflete, bă! Câtă dreptate ai, bă! Uite că m-au găsit! Ridic ochii peste umăr și cine crezi, omule, că era? Mintea, bă, era! Și asta care, deși-mi aparține cu acte-n regulă, nici asta nu prea mă mai ajută. Tot așa… și ea… -Ce facă, mă aici? -Uite…. pitit un pic în mine să nu mai fiu „mâncat”… îi rostesc cu… litere de mână… Sufletul asista și el la judecata asta cumplită… Era de partea minții, sau mintea era de partea lui că nu reușeam să deslușesc bine… Și unul și cealaltă erau contra ascunderii mele… dar… încă două, trei atingeri pe umăr,exact când mă făcuse,…. așa de mic… Ce-o mai fi având ăștia?... Cum, care ăștia? Sufletul și mintea!... Ridic timid ochii și cine credeți că era? Cățeaua de viață era, mă! -Ce faci, băăăă, aici? Ieși, bă, afară, lașule! Ce stai, mă, ascuns în tine? Ieși afară, nu te mai ascunde că te ucid! Din piticania ce mă făcusem, cu genunchii la gură, priveam de acolo de jos la cele trei „personaje”… care-mi aparțineau… Și una și cealaltă și cealaltă… la un moment dat… același gest: Și-au făcut cu ochiul drept și au ridicat în același timp bărbia, adică…. să mă scoată din mine-afară. Eu… nimic. Mă prefăceam că nu înțeleg… La un moment dat, sufletul m-a apucat de-o mână, mintea de cealaltă. M-au ridicat, dar… în picioare, nu mai aveam loc în mine. Până și eu îmi ziceam acum să ies! Chiar măruntaiele din mine, ficați, pipote, rinichi, stomac, esofag, intestine și alte stalactite și stalagmite nu mai mă suportau aici, înăuntru, în mine. Ba, chiar și io mă certam și mă goneam… Ieși, bă, afară, bă și luptă! Luptă-te! Așa că…. și cu „ajutorul” meu, am reușit să mă părăsesc. Aoleu!… Ce frig este afară!... 14022108 B. Olănești


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”