miercuri, 27 decembrie 2017

VINOVAŢI DE IUBIRE

                                                                                          Foto:internet

De: Kessy Ellys Nycollas

      - ROMANIA -

Inflorit-au în priviri...
Vrei nu vrei, pe negândite!
Sentimente şi trăiri,
Numai de noi doi simţite!

Rasfătăndu-mă în taină,
Din priviri, fără cuvinte,
Mi-ai pus iar venin pe rană
Răscolindu-mi taine sfinte!

Şi îmi amintesc şi-acum,
Cât eram de tulburată,
Când privirea ne-o-ntălneam
Simţindu-mă vinovată!

Dar şi când   tendepărtai
Şi priveam din urmă-ţi pasul,
Mă simţeam că mă topesc,
Că nu-ţi mai auzeam glasul!

Vântul seri învolbura,
Marea şi-mi răvăşea părul...
Lumea-n jur mi se părea,
Că ne simte adevărul!

Taina nopţii fără tine,
Nu puteam s-o înţeleg,
‘Mi era rău, deloc prea bine
Ne ştiind ce să aleg!

Mi-ai apărut... o nălucă,
Dar ştiam că te-aşteptam...
Domnul, drumul ni-l încurcă
Şi n-aş vrea să suferim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...