miercuri, 27 decembrie 2017

KESSY ELLYS NYCOLLAS- ROMÂNIA



CUVINTE DE IUBIRE

Am scris pe file de un alb imaculat
Cuvinte de iubire, caligrafiate!
Sunt pentru tine şi le-am încărcat
Cu sentimente complicate.

Le-am scris să ţi le recit la venire
În strofe aranjate-n poezie
Dar trebuie să-mi dai de ştire
Şi să ai grijă, venirea, să nu-ţi fie prea târzie!

În vara asta care a uitat să vină
Aproape că nimic nu mi se mai pare important
Doar inima săracă încă mai suspină
Iar sufletul îşi cere un implant.

Ar vrea ca să se stie-n siguranţă
În următorii ani ce vor veni cu bruma şi cu ger,
Căci viaţa trece-n grabă şi-şi pierde din speranţă
Ştiind că sentimentele-ntre noi sunt, lucru pasager’’

De aceea încerc să las scris în poeme
Şi nu voi aştepta de acum nici un răspuns!
Un singur lucru îţi mai cer, cât încă mai e vreme
Păcatul dintre noi cu mir să fie uns!

La masa mea de-acasă nimeni nu mai scrie
O lume de tăcere şi-un pat fără nuntire au rămas
Aş mai avea o singură dorinţă, să îmi pui pe ie
O floare de Magnolii ca semn de bun rămas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...