sâmbătă, 16 decembrie 2017

JURNAL DE REVISTA- POATE REGRET

SCRISOARE DESCHISĂ
     ( fragmentul ,,5'')

Poate regret

   Poate sunt mai multe lucruri pe care le regret, şi nu pot să fac nimic acum să le schimb... poate nu mai are nici un rost, dar cu regretul de a nu fi încercat mai mult nu pot să mă împac.
         Totdeauna am încercat să înţeleg totul aşa cum este, şi n-am încercat să schimb nimic niciodată, pentru că tot ce se întâmplă se întâmplă cu un motiv, că nimic nu e întâmplător, iar eu nu am dreptul să schimb nimic şi uneori poate e mai bine aşa...
         Uneori mă simt inutilă, n-am nimic din ce vreau, nu-mi permit să îi rănesc pe ceilalţi doar ca să fiu eu fericită, şi uneori cred că merit mai mult, poate merit şi eu ceea ce îmi doresc, dar nu pot să mă exprim... şi aş vrea să am un moment de egoism şi să iau tot ce îmi place... Şi poate aş fi putut să fac multe, poate nu... “Aş fi putut”... nu vom ajunge niciodată să înţelegem semnificaţia acestor vorbe căci în toate momentele vieţii noastre există lucruri care s-ar fi putut întâmpla, dar până la urmă nu s-au întâmplat.
Aş vrea să mă accepte aşa cum sunt până la capăt, şi oricât ar fi de greu să nu renunţe..
          Am încercat să uit şi să sper că odată cu timpul, v-a trece tot şi uneori aveam impresia că totul e greşit, dar n-a fost aşa, n-am reuşit decât să încep să ţin la el din ce în ce mai mult, şi toate astea pentru că ştiu că nu mi-a greşit cu nimic, sunt sigură!
           Am momente în care vreau ca toate astea să devină nişte amintiri fără rost, dar sunt o naivă, pentru că eu nu pot să trăiesc cu regretul de a nu fi încercat, chiar dacă era bine sau nu şi ştiu că n-o să transform asta într-o simplă amintire pentru că aşa vor alţii, doar ca să fie ei fericiţi iar lor să le pese numai de propria lor persoană... şi sunt conştientă că ei sunt fericiţi atâta timp cât au siguranţa că mie îmi este rău.



Va urma................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...