vineri, 8 decembrie 2017

AUTOR- KESSY ELLYS NYCOLLAS


                          Cuvânt de început

Dana, fiica mea a plecat dintre noi în ziua în care ar fi  împlinit şaptesprezece ani înlocuind tortul aniversar cu o colivă, iar floarea nunţii cu un doliu. A plecat fără să spună nimic în afară de: iartă-mă mamă că te fac să suferi. Nu a uitat însă înainte de a pleca să lase scris în una din agendele ei următoarele:

 De sus, din ceruri, în acest moment, îmi văd toţi prietenii îndureraţi reamintindu-şi minunatele clipe petrecute cu mine. Aici, în noua mea locuinţă, toţi oamenii sunt buni, darnici, înţelepţi şi vorbesc cu mine ca şi când s-ar cunoaşte de-o viaţă. Acum nu trebuie să vă faceţi griji pentru mine, deoarece acum sunt îngerul păzitor al tuturor prietenilor mei. Aş vrea să pot să vă spun ce gândesc şi să vă povestesc cum este aici. Sper că într-o zi vă voi reîntâlni şi că voi putea vorbi din nou cu voi aşa cum o făceam demult. 

De obicei, eu nu cotrobăiam în camera ei. Nu eram curioasă să îi citesc corespondenţa (pentru că pe atunci), în 2001, încă se mai practica corespondenţa scrisă pe bileţele sau trimisă prin poştă). Nu eram curioasă să îi citesc jurnalele. Ştiam că are aşa ceva dar, din bun simţ, nu o făceam. După moartea ei însă, sperând că voi găsi o pistă care să mă conducă către un răspuns, am dat de o agendă micuţă în care nu avea mare lucru notat. Textul câtorva colinde şi în rest mâzgăleli parcă făcute în momente de tristeţe, de furie, de revoltă sufl etească. Răsfoind însă această agendă am găsit rândurile pe care le-am scris deja mai sus. Nu ştiu ce a fost în mintea ei, în sufl etul ei, în viaţa ei în momentul în care a făcut această însemnare! Sunt cuvinte care vin parcă din sfera paranormalului. Cum poate o tânără, la vârsta de cincispre zece ani, să poată să îşi imagineze astfel de lucruri? Am spus cincisprezece ani. Nu din greşeală, ci pentru faptul că, împreună cu sora ei mijlocie, am analizat atât forma scrisului cât şi culoarea cernelii şi am stabilit că, în urmă cu doi ani, au avut o astfel de culoare de cerneală dar şi faptul că ea, prin clasa a opta, scria în acel mod, străduindu-se pe parcurs să şi-l schimbe. .................................................................... S-a născut la ora 02:15:00, în dimineaţa zilei de 04.06.1984, în comuna Fierbinţi Târg, judeţul Ialomiţa. Ne-a părăsit la ora 0:30:00 în noaptea de 04.06.2001 la Spitalul Judeţean Timişoara. Era elevă în anul doi la Liceul de Informatică din Petroşani, Judeţul Hunedoara. DUMNEZEU SĂ O ODIHNEASCĂ ÎN PACE!

Caretea scrisa in memoria ei o puteti citi  acum si online,aici:


                                                        Cartea online-Dana,ingerul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...