vineri, 8 decembrie 2017

ANTOLOGIE DE DECEMBRIE- ANUL NOU- AUTOAREA -KESSY ELLYS NYCOLLAS



                                             NOUL  AN
                                               de: Kessy Ellys Nycollas
                            Voi  păși în noul an
                                Zâmbind, și cu mult elan.
                                    Nu vreau să îmi treacă-n van,
                                        Zilele zburând pe geam.

                           Dacă au fost și ani în care
                                Mare lucru n-am făcut,
                                    Nu a fost că nu-s în stare,
                                       Ci că Dumnezeu n-a vrut.

                                              Echilibrează balanţa,
                                                Când pe-un taler stă prea mult,
                                                   Mi-a lăsat în schimb speranţa,
                                                       Să o iau de la-nceput.

                                                          Tot așa voi face-acuma,
                                                              În anul ce a-nceput.
                                                                 Nu vreau să îl iau în glumă.
                                                                      Vreau să fac ce n-am făcut.



                                                    




URARE DE SFÂRŞIT DE AN
de: Kessy Ellys Nycollas

Aho! Aho! Prieten drag !

Am sosit la tine-n prag

Acum la sfârşit de an,

Nu să-mi dai, cumva, un ban.

Am venit să te urez

Nu aş vrea să te stresez.

Îţi urez să ai de toate,

Masa plină de bucate,

Casa plină de iubire

La mulţi ani cu fericire.

Şi aş vrea să îţi mai spun

Mult succes pe-al vieţii drum.

Bani în portofel şi-n cont...

De duşmani te doară-n cot...

De cei dragi să fii iubit...

La mulţi ani! An fericit!

LA MULŢI ANI DRAGII MEI!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...