sâmbătă, 30 decembrie 2017

INVENTAR DE 2017

                                                                                 
                                                                                                                                                            Ke

         Kessy Ellys Nycollas                                                     - Romania -







                    BUN GĂSIT!

Acum când 2017 îşi închide porţile, este un moment prielnic pentru a face un bilanţ al celor făcute dar şi a celor ne făcute în acest an.

Am început cu întrebarea:

Ce lucruri noi am învăţat eu în acest an? 
Am învăţat oare să cresc şi în plan spiritual?

În primul rând am învăţat (încă o dată) cum trebuie să fac să pot merge mai departe atunci când cei din jur mă critică sau mă judeca. Şi că eu nu am nici un drept să fac nici un fel de afirmaţi, critici, judecaţi la adresa nimănui deoarece nu le-am trăit trecutul şi nu am fost în pielea lor în diverse situaţii.

- Am învăţat că adevărul trebuie spus atunci când simt deoarece amânarea lui conduce la conflicte interioare dar şi exterioare, conduce la îmbolnăviri şi traume greu de vindecat.

- Am mai învăţat că nu trebuie să disper în momentele în care ajung să cred că viaţa nu mai are nici un sens, când pierd controlul şi mă simt confuză pentru că Atoate Creatorul mă are mereu în atenţie, creează un proces care mă duce cu exactitate la un alt nivel... eu trebuind doar să acord timpului timp ca acest proces să se poată întâmpla.

 - Am învăţat că trebuie să cer deoarece nimeni nu îmi poate ghici nevoile, dorinţele... aspiraţiile.

-  Am învăţat să acţionez cu responsabilitate deplină în ceea ce vreau să fac sau să nu fac.Cu jumătăţi de măsură nu putem evolua. Ele sunt doar un blocaj...

 - Am mai învăţat că pot să fiu, să am şi să fac tot ceea ce îmi doresc, fără a cere aprobări şi a asculta păreri şi sfaturi.

- Am învăţat să nu mai funcţionez cu frâna trasă... şi să îmi asum toată responsabilitatea acţiunilor şi faptelor mele.

 - Am aprofundat faptul că trebuie să ofer înainte de a cere (lucru care îl practic de multă vreme).

- Am revizuit toate posibilităţile de a oferi ca mai apoi să aştept răsplata.

- Am observat şi am învăţat că a fi exact ceea ce sunt, poate să îi supere pe cei dragi şi şa îi îndepărteze de mine dar am înţeles că e dreptul lor să fie supăraţi iar al meu să fiu eu însămi.

- Am învăţat că este de o însemnătate minoră ceea ce dobândesc sau realizez în viaţă şi că cel mai important este omul care am devenit.

- Am învăţat că pentru a fi fericită şi liberă este îndeajuns să îmi permit să fiu imperfectă. Perfecţiunea te face nefericită.



Voi ce lecţii aţi învăţat?

Dacă nu aveţi un bilanţ... cu siguranţă va veţi face unul... iar dacă aveţi corigente... cu siguranţă le veţi corecta.

LA MULŢI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...