luni, 18 decembrie 2017

QUILLING- PASIUNE SI INDELETNICIRE



Kessy Ellys Nycollas

-ROMANIA-

( artist plastic)




                Necesită răbdare, meticulozitate şi
                       MULTĂ  ÎNDEMÂNARE

Se pare că acest meşteşug a apărut in Egiptul antic, însă pe atunci nu putea fi vorba de rularea hârtiei, ci mai degrabă de papirus.În timpul Renaşterii, călugării şi călugăriţele din Franţa şi Italia, foloseau această tehnică pentru decorarea cărţilor şi obiectelor religioase, transformându-le în adevărate obiecte de artă. Prin secolul al XVII-lea, în Europa, tehnica quilling devine una dintre principalele preocupări ale doamnelor din înalta societate, devenind şi una dintre disciplinele artistice, studiate în şcolile vremii. Prin această artă ele îşi puteau confecţiona rame foto, suporturi pentru lumânări, cutii pentru bijuterii, felicitări şi multe alte lucruri deosebite.
Eu am descoperit această tehnică în anul 2011. M-a fascinat atât de tare încă de la descoperirea ei şi am început prin a confecţiona diverse mărtişoare şi felicitări.


Dar să am prezint:



Mă numesc Kessy Ellys Nycollas iar de această dată mă voi prezenta ca şi Artist plastic, membră a Uniunii Artiştilor Plastici, Sucursala Vâlcea.



 Iubesc handmade, iubesc artele plastice. Aici mă prezint cu câteva lucrări executate în stilul quilling. Pe parcurs vă voi prezenta (pe rând) şi celelalte îndeletniciri.






Am executat peste 100 de modele de felicitări. O parte din acestea le-am oferit prietenilor şi cunoştinţelor, cu diverse ocazii, atât în ţara cât şi în Italia şi Gemania, unde s-au bucurat de un real succes şi o reală apreciere. Niciodată nu am fixat eu un preţ. El a fost stabilit de cumpărător şi de fiecare dată am fost mulţumită, simţindu-mă apreciată.




 Sunt o autodidactă. O nativă în tot ce fac. Întotdeauna spun că orice lucru este făcut de mâna omului. Am nevoie doar de o idee ca să pot să acţionez.

 Sursa de bază pentru inspiraţie a fost internetul. Nu pot însă copia. Iau ideea dar, finalul întotdeauna iese total diferit. Nici măcar lucrările mele nu le pot copia. Nu pot lucra în serie.







O parte din lucrări se găseşte expusă în cadrul CENTRULUI DE INFORMARE TURISTICĂ, din oraşul meu, Petroşani,Judetul Hunedoara.

O altă parte, cele executate primele, le păstrez cu grijă. Privindu-le îmi pot da seama că am evoluat.




Regula numărul ,, 1" este imaginaţia.

Nu am un program, ore anume alocate acestui hobby. Am momente în care nu aş face nimic altceva în afară de quilling.

Depinde foarte mult starea psihică. Nu este o artă în care să poţi crea ceva în momente tensionate şi... tot la fel... nu încerc să creez nimic în zile de sărbătoare. Atunci nu îmi reuşeşte.






In postarea urmatoare voi prezenta tablourile quiling.



Kessy Ellys Nycollas

-ROMANIA -




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...