miercuri, 16 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - TE AȘTEPT ÎN VIS!


Foto:internet

TE AȘTEPT ÎN VIS!
     (Jurnalul unui suflet ciudat)


   Privesc în jurul meu, dimineaţa, și aș vrea să cred că mai eşti lângă mine.

   În vis erai! Acum unde ai dispărut?

   Așa mi se întâmplă în majoritatea dimineților. Te caut prin casă, aș vrea să te găsesc aici când mă trezesc, dar fugi. 

   Când mă simți că deschid ochii dispari. 

   Am avut momente în care îmi spuneam că din următorul vis nu aș vrea să mă mai trezesc, gândindu-mă că doar așa am putea fi împreună!

     Așa încep zilele mele. Retrăind visele. 

     Nu știu de ce îmi doresc să fii lângă mine în clipa în care mă trezesc, când merg seara la culcare... 

    Sunt fericită totuși că alegi să fii cu mine după ce adorm.

    Îmi veghezi somnul.

   Te văd, în vis, cum stai aplecat peste patul meu și îmi veghezi respirația, îmi așezi părul răvășit pe toată perna, mă săruți cu teama de a nu mă trezi, mă acoperi să nu îmi fie frig și îmi șoptești la ureche:

   -Să nu te temi! Sunt aici lângă tine. Aceasta este misiunea mea. Dumnezeu mă aduce de fiecare dată aici lângă patul tău.

    -OF! Toate zilele mele încep cu : îmi este dor de tine! De ce fugi dimineața?

   -Tocmai de aceea fug, ca să îți fie dor. Dacă aș rămâne lângă tine mereu, ne-am plictisi și toată iubirea noastră ar pieri. Așa Suntem toți. Alergăm după sufletul drag iar când reușim să îl avem începem să ne dorim altceva. E mai bine să fiu al altei femei și să te iubesc sincer și frumos iar tu să mă dorești.

    -Da, dar tu auzi când eu plâng și îți spun că te iubesc și că îmi este dor de tine?

    -Evident! Eu știu tot ce gândești, știu cât de mult mă iubești, știu că ai dori să fiu doar al tău, știu tot. Ceea ce nu știi tu sau poate știi dar nu vrei să accepți este că tot ceea ce fac eu este din iubire. Vreau să nu suferi!

     -Cum aș putea să sufăr mai mult decât pot suferi acum, aşa, avându-te doar în vise?

   -Nici nu vreau să mă gândesc ce cruntă ar putea fi suferinţa. Oamenii sunt răi. Ei nu ar putea înțelege niciodată povestea noastră și judecata lor te-ar distruge.

     -Of! Dar eu repet la nesfârșit că îmi este dor, că te iubesc...

   -Știu! Îți mulţumesc pentru iubirea ta dar e mai bine așa. Promit să îți fiu alături în fiecare noapte...iar pe tine te rog să îi  mulțumești lui Dumnezeu pentru asta.

     Voi încerca să înțeleg toate acestea. Să înțeleg că toate sentimentele mele ajung la tine. Credeam că ele răsună doar în sufletul meu, fără ca tu să le simți! Acum am certitudinea că nu sunt în zadar și că tu te bucuri să le primești.

     Mă temeam că iubirea ta pentru mine a murit. Îmi este teamă de moarte. Nu vreau să te pierd și pe tine. Ești singurul care mi-a rămas aproape deși fizic nu ești. Sufletul tău este aici cu mine. Niciodată nu mă simt singură și gândul că și la noapte vei fi lângă mine mă face fericită.

    -Sunt departe fizic. În altă casă, în alt pat, lângă o altă femeie dar gândurile mele, sufletul meu, și tot ceea ce îmi este dat să trăiesc, le trăiesc cu tine în gând. 

    -O îmbrăţişez pe ea dar în locul ei ești tu. O sărut pe ea, închid ochii și îmi imaginez că ești tu. Niciodată nu sunt departe de tine. Noapte, o forță divină îmi teleportează sufletul, aducându-mă lângă tine. Tu crezi că visezi? Nu! Sunt acolo.

   -Mă înspăimântă toate aceste gânduri. Ne iubim? OH! Sufletele noastre se iubesc. Este o iubire Divină. Este o iubire Dumnezeiască. Ne iubim și trăim fiecare într-o lume a lui. Totul se întâmplă așa  cum și Dumnezeu ne iubește pe toți dar nu ne atinge fizic pe nici unul. Trăim aparent destul de aproape unul de celălalt și totuşi departe. Nici unul din noi nu putem forța bariera care  ne desparte. Ne iubim dar trăim unul fără celălalt. Ne întâlnim în gânduri, ne atragem energetic. Sufletele noastre se întâlnesc la adăpostul tainic al nopții. Nu mă mai surprinde nimic! Înţeleg că nu ai puterea să te sustragi din planul dimensional în care trăieşti ziua. Mă lași să aștept așa cum Luna aşteaptă să vină noaptea știind că Soarele ei va veni acasă și se vor putea iubi pana în zori. Fiecare clipă este importantă și mi-o doresc să fie cât mai lungă, să o pot opri, pentru a te opri mai mult timp lângă mine.

    Oare nu aș putea să te clonez? Să fac un TU  al meu? OH!  Ce gânduri ciudate îmi trec prin minte. Nu mai vreau nimic. Voi aștepta din nou noapte și visul în care vei veni. O să învăț să mă mulțumesc cu ceea ce Dumnezeu decide să îmi ofere și să înțeleg că doar așa, iubirea noastră va fi veșnică.

    Te aştept în vis!

Kessy Ellys Nycollas

31122013/Ischia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”