vineri, 11 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Nu cer

Foto: internet


Nu îţi cer Doamne, o viaţă mai uşoară,
Întotdeauna m- am rugat să pot.
Nu m-a ţinut în loc furtuna
Iar peste ape tu mi-ai construit un pod.
Nu îţi cer Doamne să mă porţi în braţe
Vreau doar de mâna să mă ţii
Când Crivăţul în faţă-mi bate
Te rog doar pavăză să-mi fii.
Nu-ţi cer nici drumuri pavazate cu granit
Am învăţat să merg pe drumuri noroioase
Îţi cer să-mi fii alături până la sfârşit
Să-mi întăreşti puterea- suflet şi în oase...
Nu-ţi cer să-mi construieşti spre cer o scară
Şi nici palat din fildeş şi cristale
Vreau doar iubirea ta, ca pe-o comara
Şi să îţi simt pe creştet căldura mâinii tale.
De am acestea toate mă simt un om bogat
Şi fericită că tu îmi eşti aproape
Iar casa mea o văd cel mai frumos palat
ŞI-ţi mulţumesc iubite tată pentru toate.

Kessy Ellys Nycollas
Petroșani/ 08012019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”