sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - IARTĂ-MĂ

















IARTĂ-MĂ

Îmi este dor de glasul tău
Pe care îl aud mereu
îmi este dor de vorba care
'mi-era rostită cu candoare...
Îmi este dor să îmi șoptești
Mă iartă, rogu-te să mă iubești
Și când, fiind neatent îți voi greși
Și atunci când, fără voie, te voi părăsi...
Mă iartă pentru tot ce am promis
Și înțelege că timpul nu s-a scurs...
Și că-ntr-o zi voi reveni
Știind mai bine a te iubi...
Am învățat că viața e nedreaptă
Nu știm ce drumuri ne așteaptă
Am învățat și sper să fiu în stare
Să vindec tot ce acum doare...
Îmi trebuie doar timp să pot ajunge
Acolo unde sufletul tău plânge...
Să îl imbrațișez, să îl iubesc
Curat și demn și omenesc...
Să nu mai cred în vorba lumii
Să nu mai dau crezări minciunii...
Să pot vedea cu ochii mei
Și nu prin ochii celor răi...
Te -am judecat și te-am mințit
Așa cum nu aș fi dorit
Așa cum nu ai meritat
Dar iartă -mă ...sunt vinovat...

Kessy Ellys Nycollas
19012014 / Petroșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”