miercuri, 16 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - NIMIC ÎNTÂMPLĂTOR




Foto:internet



NIMIC ÎNTÂMPLĂTOR
(Jurnalul unui sufelt ciudat)

  Tu poți crede că există întâmplări, întâmplătoare?

        Eu nu!

       Încurcate sunt căile Domnului... însă tot el le descurcă, adeseori, doar cu o simplă privire, un gest, o îmbrățișare, un cuvânt.

    Sunt convinsă că absolut totul este bine organizat și stabilit de o forță care ne guvernează.

       Nu voi ști poate niciodată dacă a fost să trăiesc iubiri noi sau doar să continuu povești de iubire nefinalizate în alte vieți. Ceea ce știu însă este că nimic din ceea ce am trăit nu a fost fără sens. Am câștigat prea mult și am pierdut enorm, am trudit din greu și am câștigat ușor, am iubit și am fost trădată, am trădat și am fost respectată... O! Viața asta este atât de complicată!

       Mi-am stabilit trasee liniștite, am ocolit obstacolele ivite, am respectat, ca un elev conștiincios, indicatoarele plantate ca avertismente... am căutat să nu depăşesc linia conţină care marca axul drumului, m-am luat după semne astrologice, după avertismentele din vise, căutând să nu rătăcesc calea și totuși s-a întâmplat de multe ori ceva care m-a făcut să ajung în altă parte, la alte destinații, în paradisuri ne visate, în povești ne bănuite.

        Am plâns, m-am auto judecat, auto pedepsit dar am mers mai departe. Am luat totul ca și lecții de viață și am învățat să nu îmi mai stabilesc destinaţii. Am învățat să cer și am primit, mulțumind de tot ce mi-a fost dat de divinitate. A fost ceea ce trebuia să fie al meu.

      Stând și analizând tot traseul, am ajuns să înțeleg că de fapt, o bună parte din tot ce mi s-a întâmplat a fost spre a-mi bucura sufletul, fiind răspunsuri la dorințe emise cândva, au fost plăți pe care le datoram poate, dintr-o altă viață.

        Am învăţat că nu trebuie să îmi fac planuri și să am așteptări. Totul vine aşa cum este stabilit, dar nu atunci când cer eu ci atunci când decide Dumnezeu. El are un timp al lui pentru toate. 

Niciodată nu va întârzia.

Kessy Ellys Nycollas

21062015/ Ischia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”