luni, 7 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Știu că ești abătut...( Jurnalul unui suflet ciudat)





ŞTIU CĂ EŞTI ABĂTUT...
                      (Jurnalul unui suflet ciudat)
        DA! Ştiu că nu ai timp pentru mine şi că eşti tot timpul abătut. Încerc să te înţeleg şi să nu îţi cer nimic însă viaţa, fără să forţeze ,,nota,, face să avem timp pentru toate! Când ea are ceva programat, face să se întâmple şi de vrem şi de nu vrem şi de avem timp sau nu.
        Acum câteva luni în urmă... cine credea... cine visa... cine spera...? TU? Eu nici măcar nu am încercat să cred nimic din tot ceea ce se simţea conturându-se în jur... acum însă vreau să te rog să mă înveţi să visez din nou, acum, cât  timpul încă nu este pierdut.
          Învaţă-mă să retrăiesc acel sentiment de pace şi linişte a sufletului... pentru că nu mai credeam că cineva o mai poate face!
      Nu ştiu nici cine eşti şi nici care îţi este menirea... însă Atoate Creatorul ştie ceea ce trebuie să se întâmple, când şi unde... iar când acel loc şi timp se întâlnesc, nimeni şi nimic nu se mai poate împotrivi. Totul se termină şi totul începe!
     Probabil că ne-am căutat... probabil că se împlinise veacul!... şi întâlnirea a făcut să trezească sentimentele latente pe care le trăia fiecare dintre noi... ne ştiind de ce şi pentru cine!
      Totul a părut să fie o simplă întâmplare! O întâlnire cu un scop bine stabilit... care nu se anunţa a fi ne întâmplătoare... şi care a făcut într-o clipă să se schimbe totul şi să uităm de durerile rănilor sufleteşti, vechi, nevindecate...! Probabil şi tu erai o rană veche de care habar nu aveam! Probabil erai o rană dintr-o altă viaţă, dintr-o altă dimensiune, dintr-un alt spaţiu!
      Ne-am simţit reciproc sentimentele ce zăceau întemniţate în noi... Când nu ai o,, EA’’ care să simţi că te completează... când nu am un,, EL’’ care să simt că mă protejează... căutarea nu se termină... niciodată. 
      Se spune că Dumnezeu aruncă din cer, către pământ, două inele sortite a uni două suflete însă, dacă sufetul sortit nu este prezent în locul în care acestea vor pica... ele vor fi ,,prinse’’ de sufletele prezente în acel loc... şi astfel ajung să se împreune, într-o relaţie de căsătorie, suflete greşite care nu vor rămâne împreună... pentru că ceea ce au ,,cules’’ nu era ceea ce le era atribuit prin drept divin.
      Vroiam să cred că nu voi merge alături de tine niciodată. Nu puteam să îmi imaginez un drum comun pe care să putem fi alături... străbătând o lume nebună şi rea... însă... simţeam undeva, undeva în suflet poate... chemarea... strigătul, ecoul gândurilor nerostite care mă avertizau să fiu pregătită...
        Nu am dat atenţie şi am fost ,,luată’’ şi pe nepregătite...
        Cand este să se întâmple... nimic nu poate forma oprelişti, obstacole...
        Încurcate sunt căile Domnului!!!
                                                                                                                         Kessy Ellys Nycollas
                                                                                                                              29122017 /  B.JIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”