marți, 1 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Destin sau blestem?

                     
                               

















DESTIN SAU BLESTEM

Tu suflete ce-mi rătăcești în vis
Spune-mi  destinul cine ni l-a scris?
Ce- a trebuit să înțelegem și n-am înțeles
Pe drumurile vieți  am mers pe contra sens?

Vroiam să pot trăi în liniștea și pace
Să pot iubi așa cum Dumnezeu o face...
Să pot visa flori, ape, munți, coline
...și nicidecum, noapte de noapte, să te visez pe tine!..

În loc să pot să merg ferice pe al vieții drum
Pășesc cu spinii-n talpă iar sufletu-mi e sctum
Haina Pământului, strivit sub talpă, îmi e strâmtă
Iar din adâncuri, străbat vocile, acelora ce nu cuvântă...

Pe malul râului de lacrimi, cresc sălcii plângătoare
Sub streașina de pleoapă stă lacrima ce doare
Spre ceru'-'nalt mă străduiesc să urc treaptă cu treaptă
Din zi în zi mai mult pricep că și speranța-'mi e deșartă!...

Iubirea noastră pedepsită îi spartă-n mii de părticele
Stând  aruncată între noi ca-ntre pământ și stele...
adună-n suflet zilnic regrete și durere
nici nu se reîntregește, nici nu piere...
...........................................................
Cine mi-a scris destinul ăsta, atâta de cumplit?
Blestemul cui, în ceruri, a fost auzit?

Kessy Ellys Nycollas
01012019 / Petroșani








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”