luni, 7 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas -România - Dă-mi sufletul înapoi ( Jurnalul unui suflet ciudat)






DĂ-MI SUFLETUL ÎNAPOI


     Am  stat tot mai des, în ultima vreme, la taifas cu gândurile mele. Mă  simteam parcă pierdută, rătăcită sau poate  doar dezamăgită! Nu prea știu nici acum să definesc prea bine starea, sentimentul.
Ceea ce știu însa, este că ,,îmi vreau înapoi sufletul’’.Da! Sufletul pe care, într-un moment de  generozitate, l-am pus pe tavă în fața persoanei nepotrivite. Dar nu sunt tristă. Din contră! Simt o stare de multumire totusi, simt starea omului care și-a dus la bun sfârsit  misiunea pe care a avut-o de îndeplinit pentru că numai o forță necunoscută îți dă puterea să faci uneori, lucruri de care nici tu nu te știai capabil.
Și totuși …..

Cred că a venit timpul să te rog, OM DRAG,  să îmi dai  inima și mintea înapoi.

 Da !

      Le vreau înapoi! Și asta pentru că este îndeajuns lupta pe care au dus-o între ele. A trecut  destul de mult timp în care inima a suportat dojana minții  pentru greșeala pe care a făcut-o deschizându-ți  ușa, invitându-te în viața mea iar tu ai ales să rămâi în prag  jucând un joc de fotbal cu sentimentele.

     Te-ai jucat destul, nu crezi?....iar eu mi-am călcat  și mintea si inima în picioare  cu speranța că te voi face să înțelegi că în această lume, bunul Dumnezeu, a trimis ,un om, înger,  care să te ridice, să te scoată din starea în care te aflai, iubindu-te necondiționat,  cu o  iubire  pe care  nu o poate anestezia nici ce-a mai puternică doză de morfină.

     Vin acum nu ca să te cert, nici ca să îti cer ceva în loc, ci doar, pur și simplu, vreau  ochiii mei veseli înapoi, vreau  bucuria de a trăi înapoi, vreau zâmbetul meu ascuns în colțul gurii.

     Mi le-ai ascuns atât de bine încât  pot să spun că am ajuns să urăsc  jocul ăsta  în care ai alergat să mă prinzi apoi, avându-mă în brațe,  m-ai aruncat  și apoi, ca și cum nu ar fi fost de ajuns, mi-ai mai dat și cu piciorul.

     Imi cereai să îți arăt  trupul ca mai apoi tu să închizi ochiii. Imi căutai cu înfrigurare buzele ca apoi să tresari,  îndepărtându-te. Imi cereai să îți acopăr trupul cu trupul meu ca apoi să mă indepărtezi tulburat. Mă  strângeai la piept înfrigurat  ca mai apoi să îți ascunzi mâinile.

     Da!

     Le ascundeai la spate. Mă priveai lung și profund de parcă voiai să vezi până dincolo de ființa mea,  apoi ascundeai cu grijă toate sentimentale, toate  cuvintele de iubire și dor,  ce le aruncai cu generozitate peste noi.
Le-ai folosit să îmi încălzești  inima și să îmi zăpăcești mintea, apoi le-ai lăsat să dispară când încă în mine  povestea  era  vie.
    Mi-ai luat fericirea ostatec  ținând-o legată și chinuind-o zi dupa zi, clipă după clipă,  înfometând-o de tine și apoi lăsându-mă însetată de iubire.
      Aș vrea înapoi tinerețea, frumusețea, entuziasmul. Toate mi-au fost furate sau poate eu le-am dăruit cu generozitate  din dorința arzătoare de a te face fericit, iar tu  ai încercat să mă secătuiești  de energie asemeni unui vampir. Ai încercat însă nu ai reușit, pentru că am avut puterea să renasc și să întorc timpul înapoi în favoarea mea.
    Nu mai vreau nimic chiar dacă  mă voi certa cu orgoliul meu și îl voi ruga să înțeleagă că am nevoie de dragostea ta.Voi aduna toate momentele de bucurie într-un manunchi alcătuit din toate amintirile cu noi și ți le voi dărui  în semn de prețuire  și de respect. Tu m-ai  ajutat să am încredere în mine, să mă prețuiesc și să iubesc din nou. 

Tu m-ai făcut să pot, ceea ce, credeam că nu voi mai putea niciodată .

                                  
Alo, Domnu’! Da-mi sufletu’ înapoi….doar pentru a ți-l dărui din nou… pentru că doar tu știi ce să faci cu el! Încă nu e gol …ba chiar e mai plin decât m-aș fi putut aștepta vreodată.

                                                                                        Kessy Ellys Nycollas
                                                                                        Petroșani/ 18041993

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”