luni, 14 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - PE SUB CASTANII DE LA MOARĂ

foto:internet





















PE SUB CASTANII  DE LA MOARĂ

Pe sub castanii îmbătrâniţi
Adesea ne plimbam
Ca doi adolescenți cuminți
Privirea ne-o sorbeam...

Ne cunoștea un sat întreg
 Și ne bârfea iubirea...
Eu nici acum nu înțeleg
Unde le sta mâhnirea!

Treceam ades prin poarta morii
Priveam pe cer luna - întristată
Nu- înţelegeam plânsu - înserării
Și nici privirea-i încruntată

Mă cuibăream la pieptul tău
Și ne vorbeam în șoaptă
N-aveam regrete,
 nici păreri de rău
Ne știind că dragostea-i
ne dreaptă...

O! Lumea toată pentru noi
Părea că nu există
 Nici vânturi nu băteau, nici ploi
Doar Luna părea tristă!

Mi-ai dat din viața ta un an
Eu dintr-a mea o viață...
Mi-ai plâns ca spicele în lan
Dureri am strâns pe față...

Ce multă vreme am așteptat
Să aflu un răspuns
Un semn vroiam.
Că n-ai uitat.
Atât mi-era de-ajuns...

O clipă de ne revedeam
Îmi mai dădea o viață
Să ne privim, cum ne priveam
Să ne strângem în brață...

Să-ți simt iubirea pentru o clipă
Cred că-mi era de-ajuns
Să-mi ștergi o lacrimă pe față
Și ochiul ce te-a plâns...

Să văd în ochii-ți luminoși
Luceafărul de noapte
Pe boltă stele  luminând
Să ascult a tale șoapte...

Tu ai plecat în zări străine
Nu ai privit în urmă
Nu ai avut curaj să vezi
Iubirea ce se curmă...

Uitând de chipul meu plăpând
Ai vrut o altă viață
Lăsându-mă pe veci plângând
Și regretând o viață...

Știai cât te iubesc de mult
Dar nici nu ţi-a păsat
Mi-ai pus în suflet suferinți
Ce greu m-au apăsat...

Și azi mai simt păreri de rău
Dar totu-i în zadar
Nu mai privesc spre chipul tău
... ne întâlnim prea rar.

Și azi ești tânăr, neschimbat
Așa-mi apari în vise
Și îmi vorbești ca și-altă dat
De multele... promise...

Eu te privesc ca pe-un străin
Ce-mi vinde doar iluzii
Mi-e viața zbucium, amar, chin...
Și plină de confuzii!

Nu mă mai simt în fața ta
Cum mă simțeam atunci
Când salcia uimită sta
Gustând și ea, săruturi dulci...

Stă învăluit totul în ceață
Și dragoste și drum
Iar lacrimi se preling pe față
Și sufletu- îmi e scrum.

Kessy Ellys Nycollas

 15081981/Rădulești

foto:internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”