sâmbătă, 5 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Ajutor!

                                                                             Foto:internet














AJUTOR!

Doamne îți cer ajutor:
Vreau o aripă să zbor!

Nu doresc să mă înalț
Vreau piciorul să-mi descalț
Si-apoi să pășesc ușor
Ca oricare muritor
Pe drumul vieții pavat
Cu granit din dor curat...
Zborul să îl iau în piept
Către tine să mă-ndrept
Doar cu -o aripă și -un scut
Să revăd ce am pierdut...
Și-apoi de îl voi vedea
Să mă-ntorc în lumea mea
Să pot trăi liniștită
Și puțin mai fericită
Să uit căt de tare doare
Lacrima plină de sare
Ce spală dezamăgiri
Vise moarte, neîmpliniri
Răni adânci ce sângerează
În sufletul ce oftează...

Și mai vreau Doamne de  vrei
La pieptul tău să mă ei
Să-mi oblojești rănile
Și să-mi ștergi lacrimile
............................................

Doame câtă mârșăvie
Și nici gram de omenie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”