vineri, 18 ianuarie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - RESPECT ȘI IUBIRE


RESPECT ȘI IUBIRE 
(Jurnalul unui suflet ciudat)
                   


       
 
De când de tine am aflat
Eu te-am iubit și respectat
Tu mi-ai fost patimă și vers și muză
În astă lume rea, confuză...
............................
       Mă sorbi din priviri și îmi vorbești cu atâta patos despre sentimentele tale fată de mine!

       Te privesc și mi se tulbură mintea, neînțelegându-te! Te întreb:
-        -Poți să detaliezi? Aș avea să înțeleg cum mă iubești? Ce sentimente ai tu față de mine și de unde crezi tu că vin toate aceste trăiri?
-        -Ah! Te iubesc din adâncul sufletului meu cu o desăvârșire inexplicabilă dar și cu o patimă nebună. Îmi doresc să fii fericită.

-                      Ok! Dar tu știi că eu iubesc prin fantezia care mi-o transmit gândurile și pun totul în vers. Pentru mine iubirea este cel mai sublim sentiment. A iubi înseamnă a uita de tine și de dorințele tale mai vechi, de a fi acolo, atunci când omul iubit are cea mai mare nevoie de prezența ta.

-                  Eu iubesc, iubirea pe care tu mi-o oferi. Iubesc nopțile și visele care ne aduc împreună. Iubesc felul tău de a fi. Am dorit atât de mult să știu cine ești cu adevărat, cum arăți în realitate. Am dorit să te pot atinge, să te pot strânge la piept și să îți mulțumesc pentru faptul că exiști.

-            Îți mulțumesc iubire! În brațele tale sunt cu totul altcineva! Sunt o altă femeie, mai puternică, mai încrezătoare. Tu m-ai ajutat să fac o descoperire nouă. Să descopăr părțile mele ascunse despre care, mărturisesc sincer că, nici eu nu le știam. La pieptul tău mă simt cum niciodată nu m-am simțit. Eliberată de dureri, de gânduri și cu un suflet spălat de reproșuri și dezamăgiri. Mă simt exact așa cum trebuie să se simtă o femeie iubită și care, la rândul ei, iubește, o femeie care dorește să nu mai cunoască nimic din tot bagajul cunoscutului. Abia acum, alături de tine, datorită dorinței tale de a mă cunoaște, pot să spun că am descoperit ceea ce înseamnă ,,EU’’, ce înseamnă ,,TU’’, ce înseamnă ,,NOI’’!

       Aș vrea să cred că nu va trece nici măcar o zi, din viața ta, în care să uiți aceste cuvinte. Ador această iubire! Este cu totul altfel decât ceea ce știam eu până acum. Am descoperit de fapt ca iubirea înseamnă respect și că respectul înseamnă iubire.

     Viața joacă dur! Sunt conștientă că vor veni zile în care voi uita să îți mai spun toate acestea sau poate, nu voi mai ști cum să ți le spun, poate că vom fi departe unul de altul, poate că temerile vor pune stăpânire pe sufletele noastre, ne vor bloca cuvinte nerostite pe buzele arse de dorințe și neîmpliniri, dar tu să nu uiți niciodată declarațiile noastre care vor reprezenta de-a pururea adevărul a ceea ce am simțit unul pentru celălalt și că apreciez iubirea și respectul dăruit, necondiționat, în momentele dificile ale vieții, momente în care nu mai simțeam că trăiesc, ci doar existam.

     Tu și puterea iubirii tale mă ajutați să am curajul ca în scrierile mele, să descriu ce este viața trăită în iubire și respect.
    Sunt conștientă că am avut zile în care gândurile de tot felul, probleme de viață, mi-au umbrit ființa și mi-au făcut sufletul să plângă iar tu m-ai perceput schimbată și distantă.

     Da! Recunosc că au fost și momente în care te-am supărat dar te rog să nu uiți niciodată că te iubesc într-un mod în care nu am mai iubit pe nimeni altcineva, niciodată!

     Vreau să reții că te iubesc enorm, te admir, te respect, te prețuiesc ca pe nimeni altcineva. Mai vreau să știi că dacă Bunul Dumnezeu te-a ales să fii stăpân al sufletului meu, demonstrează că ești o ființă specială, ești aparent om pentru că mai mult nu se poate observa privindu-te. (Noi toți suntem mult mai mult decât ceea ce ne este îngăduit să arătăm.)

     Suntem aparent, oameni cu bune și rele, cu tristeți și bucurii, cu zâmbete și lacrimi, cu zbucium și singurătate, cu neajunsuri și nemulțumiri, dar, indiferent de cât de deprimante sunt unele zile, iubirea rămâne în suflet și ne încălzeşte precum un soare.

-        Aș dori să poți să simți toată iubirea și prețuirea mea. Aș dori să te știu fericită. Aș vrea să îți pot sta alături și să pot să îți sărut chipul zi de zi, oră de oră și aș dori ca niciodată să nu te supăr cu nimic dar nu se poate, ştii bine asta iar ca drept recompensă, voi veni, îți voi fi alături în vis. Sufletele noastre se întâlnesc în spațiu. Acolo nimeni, dar nimeni în afară de Dumnezeu nu ne poate descoperi.

Ne vom întâlni în visul următor.

Până atunci să nu ai teamă de nimeni și de nimic. Eu îți voi fi alături mereu.

Te iubesc și te respect!  
                   
Kessy Ellys Nycollas
12042013 / Ischia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”