duminică, 26 aprilie 2020

SANDU CHIVA - ROMÂNIA - VERSURI





















INSOMNIA
Din nou dorm singur astă noapte
Mă voi gândi la tine până-n zori,
Nu pot dormi și parcă aud șoapte
E vocea ta...și mă cuprind fiori.
Cobor din pat și caut mult prin casă
Prin debarale...chiar și prin dulap,
Mă uit prin haine dar și pe sub masă
Îmi iau un fes...de vocea ta să scap.
Parfumul tău, e impregnat în pernă
Salteaua memorează trupul tău...
Privesc la coafura ta modernă
Ce îmi zâmbește de pe-al tău birou.
Am stins lumina și încerc s-adorm
Dar somnul de mine nu se prinde,
Se ivesc zorii...eu încă nu am somn
Și o tristețe neagră mă cuprinde...
Mai sunt opt ore și te întorci acasă
În veci nu te mai las ca să mai pleci,
Că fără tine viața nu-i frumoasă
Totu-i pustiu..chiar și pereții-s reci...
SANDU CHIVA 26 APRILIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...