vineri, 24 aprilie 2020

DANIELA MANCAȘ BĂLĂIIȚĂ - ROMÂNIA - VERSURI














Mă vei găsi în poezii
" Dacă te strig, dacă te chem
Mă vei găsi într-un poem."
E locul unde mă refugiez
Când liniștită vreau ca să visez.
Fiindcă aici e-o lume-n care
Și visele au miros de floare.
Aici cu ochii pictezi stele
Și tot de aici zbori către ele!
Aici cuvintele dansează
Pe Luna care ne veghează.
Și de-o privești cu ochi de poezie
O vezi ca pe-o imensă păpădie!
Dacă-ntr-o zi de mine te vei rătăci
Citește-mă, mă vei găsi în poezii.
Și printre rânduri inima-ți va spune
Că scrisul pentru mine-i cea mai mare pasiune!
Daniela Mancaș Balaiita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...