vineri, 24 aprilie 2020

ANGELA MIHAI - ITALIA - VERSURI



CÂNTEC ALBASTRU
Intră-mi, cobzar, în noaptea adâncă
Și cântă albastru peste sufletul meu,
Să-ți laşi și cobza cu jale să plângă,
Că-n patimă ard și dorul mi-e greu!
Vino, cobzare, și intră-mi în suflet,
Vreau noaptea asta cu jale să plâng!
Lăsa-voi tristețea-mi să te cuprindă,
Iar cu doru-mi vreau dorul să-ți frâng.
Cântă-mi duios în crâșma cea veche,
Departe de lume, aici vreau să plâng,
Doar tu cu cobza şi cu crâşmarul
Să îmi vedeți dorul în lacrimi arzând!
Vino cu cobza-ți aproape de suflet,
Dezlănțuie-mi durerea ce sapă mocnit,
Să laşi din cântec amarul să curgă,
Ca să-mi ucidă dorul ca și-un cuțit!
Să îmi las dorul în flăcări să ardă,
Să ardă și crâșma-n văpaie cu tot,
Căci pe tine cu cobză și pe crâșmar,
În locul durerii duse am să vă port.
Și-n sufletul golit de durere și patimi,
Să-mi torni un cântec albastru încet,
Cu el vreau să-mi umpli rana din suflet,
Adânc îmi rămână îngropată în piept.
Autor Angela Mihai
Drepturi rezervate doar autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...