duminică, 26 aprilie 2020

PĂCURAR ADRIAN-TARCIUS - ROMÂNIA - VERSURI






















***
Ce tineri am fost,
ce nebuni frumoși-
noaptea fugeam din rai,
călărind pe comete-
printre astre și bizare planete,
să poposim în zori-
pe un țărm ieșit din mare,
fericiți și goi alergând pe nisip-
în răsărit de soare,
râzând tulburam-
zbor de păsări în zare,
am fost tineri-
nebuni frumoși,
fugiți din rai-
în lumea de jos.
Păcurar Adrian Tarcius.

***
Sentimentală.
Ploua tăcut peste vechiul,
tristul burg-
cu străzi pavate și castani,
de garduri străjuit, cu case mici-
stam la fereastră lung privind,
tu în patul desfăcut mă întrebai...
ce, nu știu căci nu te auzeam,
de ploaie și de gând-
în noaptea aceea ne-am iubit,
ca de sfârșit de lume-
ploua tăcut peste tristul,
vechiul burg-
știind și eu și tu,
că nu ne vom mai revedea de mâine.
Păcurar Adrian Tarcius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...