duminică, 26 aprilie 2020

MARIA ZORIȚA TURDA - ROMÂNIA - VERSURI




























Te-aștept
Autor Mariana Zorița Turda
Încerc din nou să înțeleg
Cum este iubirea
Încerc să înțeleg din nou
Ce este fericirea !
Sunt două lucruri în acord?
Sau poate-n dezacord ?
Din lumea lungilor tristeți
Te chem să îmi explici...
Te-aștept !
Să-mi dai un pic de fericire
Un pic din fericirea ta
Ce împletită cu iubirea
Să-mi schimbe universul
Să îmi așeze viața...
Lâng-a ta !
Să-mi spui un bună dimineața
Somnoros
Să-mi pui pecetea peste buze,
Când eu mai dorm !
Și peste zi ...
să-mi fi mereu prezent,
În gânduri și în suflet
Iar noaptea...
Tu să mă alinți
Și eu să nu mai sufăr !
Să-ți dau iubirea mea deschis
Și fără ocolișuri...
Și drumul meu și cu al tău,
Să fie unul !
26.04.2018.it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...