vineri, 24 aprilie 2020

IOANA CONDURARU - ROMÂNIA - DUBII



















Mereu sperat-am la iubire
Și la o liniște deplină
Pentru ca Țara mea, divină,
Să aibă veșnica lumină.
Răsfoiesc paginile-alese
Citind istoria străbună
Voind a scoate -n evidență,
Că nația îmi e română,
Și nu vreau s-o știu rătăcită
Prin zeci de pagini prăfuite!
O pregătesc iarăși de ,,nuntă"
Punându-i ,,straie" aurite.
Câtă cerneală curse-n taină!
Cât sânge curse pe pământ
Să fim aici fără de teamă
Înalțând palate din cuvânt!
Dar dubii am simțit mereu
Când alții-au aruncat mănușa,
Spunând că nu e Dumnezeu
Și noi suntem precum cenușa!
Nebuni sunteți și dacă vreți,
Citiți hrisoavele srăbune
Pentru a vedea că-n judecăți,
Ne-am câștigat ziua de mâine,
Și-n lupte am lăsat pe câmp,
A tinereții frumusețe
Ca să avem acest pământ,
Unde să ne mai dăm binețe.
Nu-s dubii, ci un adevăr
Necontestat de alte ,,triburi"
Căci numai Dumnezeu din cer,
Datu-ne atâtea începuturi!
I.C.
24-04-2020
Cu gratitudine mereu pentru dumneavoastră suflete frumoase!
Să fiți binecuvântați oriunde v-ați afla!
Nu uitați:
Iubiți pentru a culege frumusețea din astre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...