vineri, 19 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas -România - UN RĂSPUNS LA ÎNTREBARE



Adăugați o legendă




















UN RĂSPUNS LA ÎNTREBARE
( să îmi fie cu iertare)

Dacă ți-am fost fluviu
de ce mă seci cu tăcerea?!

Dacă ţi-am fost fluviu
Şi-n larg m-ai navigat
Să nu uiți niciodată
 De vânt te-am apărat
Şi când a fost furtună
Te-am protejat la piept
Am vrut să-ţi fie bine
... speram că-i înţelept...
Şi că-ntr-o bună zi
Ai să pricepi ceva
Dar nu ai priceput
În cot te cam durea
Nu te-ai gândit atunci
Că eu aş fi putut
Să te abandonez
Să naufragiezi
Să mori în larg departe
De ale noastre toate...
Să mori de doruri grele
Sum cerul plin de stele
Sub clar de lună plină
Cu ochii-nlacrimați
Cu mâna la inimă...
Acum dacă-ţi e bine
Uitaşi de tot de mine
Mă seci cu - înverșunare
Tăcerea ta mă doare
Dar va veni o zi
Când sigur vei dori
Să-mi spui că nu-ţi e bine
Şi-ai vrea din nou la mine
Atunci eu voi putea
Să plec din calea ta
Să fac ce faci şi tu
Să râd, să-ţi spun că doare
Dar am ajuns în stare
Să am multă răbdare
Iar la timpul potrivit
Să-ţi spun că drumul vieţii
E plin de giratoare
Iar tu ai nimerit
Cum nu ai fi gândit
Iar drumul căutat
Aici ţi sa-nfundat

Drum bun pe mai departe
Se pare din păcate
Că ai naufragiat
Unde chiar nu te-ai aşteptat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”