joi, 18 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas -România - Plânsul peniței



















PLÂNSUL PENIȚEI

Plânge adeseori penița, pe o coală de hârtie
Tare ar vrea să spună multe, să nu uite, să se știe
Însă aleg tăcerile, stând tristă, să te ascult,
Atât de multe aș avea de spus, ce mult!

Plânge hărtia scrijelită de creionul ascuțit
Nu  vrea să mai accepte, declarații să-ți mai fac
Nu vrea să scrie din nou, cît de nult te-am  iubit
Mai bine arunc  creionul și-apoi  liniștită, tac!

Plânge un deget de la mâna care  a scris ,,Te iubesc’’!
În atât de multe pagini cu poeme pentru tine
Nu! Nu mă declar învins/ă, nici nu spun, că mă căiesc,
Resemnată și  tăcută,  zău că-mi este mult mai bine!

Imaginarul un castel frumos  ți-a construit
Te-a așezat în mijloc de salon ca pe un rege
Manole este meșterul ce l-a zidit
Doar el și Bunul Dumnezeu, mă poate înțelege!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”