miercuri, 24 octombrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - GOALĂ



Foto: internet



















GOALĂ
Azi m-am dezgolit de vise
De iubirile promise
Ploaia-mi spală crengile
Iar apa, malurile...

Incerc să cuget liniștită
Dar ploaia rece mă- nspăimântă
La gândul că sosește iarna
Si mi-a rămas prea mică  blana...

Nici încălțările nu-s bune
Căci a lăsat prea multe urme
Cu tocu-nalt și ascuțit
Prea multe inimi a rănit...
Fularul a intrat la apă
Bluza în spete simt cum crapă
Căciulă n-am, capul mă doare
Dar ce-aș putea să mai fac oare?

Pământul a înghețat de ger
Focul în vatră este stins și el
Geamul e plin de stele cristaline
Și-n suflet ard mognit doruri, de tine!

Pun capul pe genunchi, mă ghemuiesc
Nu mă întreabă nimeni ce gândesc
Casa-i pustie, doar într-un tablou
Te văd pe tine, Înger drag, zâmbind

Este o poză veche, m-am obișnuit
Să o privesc , să plâng și să adorm
Cu suflet greu  de doruri chinuit
Să pot să adorm, cu spatele mă-ntorn..

Mă simți că plâng și vii tiptil
Îți simt suflarea-n ceafă și mă-ngheață
Mă-ntorc, tabloul, iară am privit
Ce mult aș fi dorit să te privesc în față!...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”