duminică, 21 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - ROMÂNIA - OFF!
















OFF!!

Off! Mărite Creator!
M-ai făcut un prost actor
Și mi-ai dat rol de iubire
Într-o lume fără ,,fire’’.

Cu mult dor, multă speranță
Mi-ai pus scena ta în față

 Mi-ai spus că să fiu cinstit
Și în toate iscusit!..

Mulțumesc, Mărite Doamne
Pentru tot ce mis în stare!

Numai că, vezi, Tată Sfânt?
Când m-ai trimis pe pământ
Ai uitat să-mi dai cu  mine
Diploma ce îmi revine...
(De prea multe știutor)
... să pot fi pe placul lor

Mai trimis pe acest pământ
Și mi-ai dat un ordin sfânt:
Să arăt lumii ce sunt
Fără să mă las înfrânt!...

Dar cum Doamne să răzbesc?
Și pe toți să mulțumesc?
Că-s atâtea farisei
Ce au diplome de zei...
Și se cred stăpânii lumii
Chiar de-i latră prea des câinii!

Se grupează se susțin
Se unesc când văd că vin...
Dar nu știu că-n urma mea 
Stă Doamne puterea ta!
Dau cu mine de pământ
Fără nici un crezământ...

Văd doar că nu le e bine 
Când nu pot lovi în mine!..

Nu știu de vor înțelege
Că iubirea n-ar lege
Și că vine negreșit 
Către OMUL blând, smerit...
Care a-învățat să ierte
Necazurile să le uite...
Să iubească ne încetat,
Pe cel ce n-a meritat...
Și să îi dea mângâiere
La necaz și la durere...
Fără să aștepte în dată
După faptă și răsplată...

Ştie doar c-o va avea
Doamne, după voia ta! 

Kessy Ellys Nycollas
           21102018 / Petroșani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”