luni, 8 octombrie 2018

ANCA - MARIA DAVID - ROMÂNIA - CV




Îţi mulţumim pentru colaborare, dragă poetă, DAVID ANCA- MARIA !
Dorim ca drumul pe care, de azi, vom merge împreună să ne aducă bucurii şi împliniri.






David Anca-Maria

M-am născut la 10 februarie 1980, în orașul Darabani, județul Botoșani, iar în prezent locuiesc în Municipiul Bacău, județul Bacău. Sunt profesor de limba engleză la Colegiul Național Pedagogic ”Ștefan cel Mare” din Bacău. Primele articole le-am publicat în revista online ”Generații” a colegiului. Am publicat un eseu în cadrul Simpozionului cu participare internațională ”Școala – principalul mijloc de păstrare a libertății sufletului în mediul penitenciar” în revista-Asociația TART. Am publicat poezii în revista online Logos si Agape, unde am debutat cu poezia ”Urmele tale” în data de 21 iunie, 2018 . Am obținut Premiul Special al Juriului cu poezia ”Sunt aici” la Campionatul Mondial de Poezie, 2018. Am publicat poezii în urmatoarele antologii:
·        Columna iubirilor eterne-editura proșcoala râmnicu vâlcea-2018
·        anthology of the world championship of poetry 2018-editura liric graph, 2018

Am publicat poezii în revista de literatură, cultură și artă ”LUCEAFĂRUL DIN VALE” anul 1, nr. 7, iulie/2018







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”