marți, 23 octombrie 2018

VAL RĂZEȘU - ROMÂNIA - CĂRUȚA CU SOARE ȘI FLORI



                                                                                                      Foto:internet















                                 


CĂRUȚA CU SOARE ŞI FLORI      


Noi am fost uneori prin iubire nomazi,
zei păgâni şi cuminți într-un templu cu brazi,
dar n-am ştiut niciodată, în zori
să urcăm în căruța cu soare şi flori.

N-am ştiut să cărăm cu sărutul poveri,
e pustiu şi închis orice drum către ieri,
ai plecat cu un tren, rătăceşti cu o mie 
din gară pustie în gară pustie.

N-am putut să rămân la peron părăsit,
am urcat într-un tren care n-a mai venit,
cu tăcerea ai pus dinamită pe şine
şi gara Iubirii e toată ruine.

Ştiu prea bine că plângi când te uiți înapoi
şi priveşti cum se surpă curcubeul pe noi,
că în lacrima mea, cea neplânsă vulgar,
te aştept surâzând, ai plecat în zadar.

Cu tine în brațe, chiar de aş fi Dumnezeu,
genunchii să-i plec, rugăciune mereu,
răstignindu-te iar peste verdele crud,
să orbesc şi să tac şi nimic să n-aud.

Vino iar, ne aşteaptă micuța cabană
unde floare mi-ai fost şi-am plecat ca o rană,
să urcăm iar, cu lumina pe frunți,
printre flăcări săruturi, iar cărarea pe munți.

Către seară să mor chipul tău contemplând,
prea destul am purtat o nălucă în gând,
apoi, noaptea întreagă, fulgerați de fiori,
să urcăm în căruța cu soare şi flori.

Să ne pierdem apoi către noi călători,
eu în tine să cânt, tu în mine să zbori,
să rămânem aşa, pe vecie, nomazi,
zei păgâni şi cuminți într-un templu cu brazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”