miercuri, 24 octombrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS- ROMÂNIA- PREA DES...


Foto:internet





















PPREA  DES

Prea des lăsăm în urma noastră
Regrete și durere
Nu vrem să observăm nici cum
...că sufletul ne piete.....

Lovim, scuipăm, bârfim, rănim...
Dar nouă nu ne pasă
Gesturi necugetate folosim
...pe stadă dar și-n casă...

Ni spațiul strâmt și incomod
Vrem multe și de toate
Nu vom pricepe-n nici un mod
Ce greutăți ne paște...

Ne exprimăm necugetat
Și pe cei dragi rănim
Indiferent de ani, n-am învățat
Să nu îi mai jignim...

.............................................
Prea multe răni s-au adunat (în suflet)
Făcute fără arme sau cuțit
Cuvântul dur mă-ncetinește-n umblet
TU! crezi că ești mai iscusit...
...prin ceea ce-ai vorbit?
..............................................
Ai dărâmat fără regrete
Un templu deja construit
Acum privești smerit ,,spre ghete
….dar eu am suferit…
și-am învățat, ca gura să-mi rostească
(Doar la momentul potrivit)
O vorbă bună care să-ncălzească
Un suflet trist, rănit!

Voi face doar ceea ce aduce bucurie
Și poate șterge o lacrimă pe față
Vreau să găsesc în toate armonie,
Iubire și dragoste de viață.

Doresc să pot iubi și eu
Așa cum Bunul Dumnezeu iubește…
Vreau să-nflorească-n jurul meu
Doar florile iubirilor Celeste
C-o fașa plină de iubire
Voi încerca mereu  să leg o rană
care apasă
Făcută-n suflete
De lumea nemiloasă…
Să mângâi ochii plin de lacrimi
Ce-au devenit nevăzători
Loviți de oameni plini de patimi
Ce cred căs pe pământ nemuritori…
……………………………………..
Voi mulțumi neîncetat, fără să uit,
Că sufletul mi-a fost condus, cândva, spre cer…
De Bunul Dumnezeu ce m-a salvat
Și n-a îngăduit sub răutatea grea să pier
Lipsită de putere și speranță
Îngenunchiată-n deznădejde și mister
M-a prins de umeri și m-a mângâiat pe față
Vânjoase aripi  și ma îndemnat să sper
Să am puterea să zâmbesc la viață
Să nu mă leg de visul efemer…

………………………………..
Vreau să iubesc așa cum însăși Dumnezeu iubește
Și îmi doresc să vindec doar c-o îmbrațișare
Pe omul bun care din greu trudește
Să aibă-n suflet, dragoste și soare….

E multă răutate pe pământ
Nu stiu cum de mai rabdă să-l călcăm
Și nu trimite peste noi un ,,vânt’’
,,CARE SĂ NE ÎNVEȚE SĂ IERTĂM’’

                          Kessy Ellis Nycollas / Petroșani / 24102018





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”