joi, 18 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - De-aș putea...
















DE-AȘ PUTEA...
De-aș putea să-nving păcatul
Și să pot iubi pe altul
Dar nu pot și de-mi pun capul...

Simt că te-am căutat dintotdeauna
Și am luptat să-ți aflu urma
De când pe această lume am venit
Și te-am găsit târziu, aproape la sfârșit
Când începeam să simt că viața mi se curmă!

Ne-am căutat bezmetici și în alte vieți
Ne știind de fapt prea clar ce căutam
Ne-am întâlnit și ne-am privit ca doi demenți
Dorind să aflăm ce fiecare dintre noi eram!

Mie-mi părea că te cunosc de-o veșnicie
Și că aproape mi-ai tot fost mereu
Tu mă priveai cu bucurie
Și-mi repetai cât ți-a mai fost de greu
Şi că oriunde pe acest pământ de te-ai mai naște
Neobosit mi-ai căuta sufletul meu!

Nu știm de aceasta ne va fi
Ultima venire pe pământ
De aceea vreau să știi
Că-ți port iubirea ca pe lucrul cel mai sfânt...
În toată această viaţă,
În mormânt și-n rai
În preajmă își sunt
Și-n preajmă o să-mi stai...
Căci sufletele noastre sunt legate pe vecie
Indiferent ce va mai fi să fie...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”