joi, 18 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Nu mai vreau
















Foto:internet


NU MAI VREAU ...

Nu mai vreau să te mai chem
Nici să-ți spun cât te-am iubit!
Vreau să mă eliberez
Dintr- un vis nefericit!
Nu mai vreau să plâng iubire!  
Nu te mai chem înapoi!      
Chiar de-i greu, totul va trece,
Dus de vânt, spălat de ploi! 


Tare rău mi-ai sfărâmat            
Sufletul nevinovat                            
Eu plângând strigam: iubite!         
Tu rădeai înfumurat!                    
Nu mai vreau să plâng iubire !
Nu te mai chem înapoi!
Chiar de-i greu, totul va trece,
Dus de vânt, spălat de ploi!


Și de va veni o vreme    
Când sufletul obosit  
Va încerca să te cheme  
Am  să-i spun... că ai muri!
Nu mai vreau să plâng iubire !
Nu te mai chem înapoi!
Chiar de-i greu, totul va trece ,
Dus de vânt, spălat de ploi!

Nu mai vreau să te mai chem
Nici să-ți spun cât te-am iubit!
Vreau să mă eliberez
Dintr- un vis nefericit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”