vineri, 19 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Am renunțat



















AM RENUNȚAT

Am renunțat să mai spun vrute și nevrute
Am renunțat să tot declar că te iubesc...
Toate aceste sentimente -ți sunt deja
atât de cunoscute
Și nu mai vreau să te-obosesc!

Am renunțat să-ți scriu mesaje
În care să-ți tot spun cât - mie de dor
Toate aceste sentimente -ți sunt deja
 atât de cunoscute
Și nu mai știu de ţi-ar trezi, vreun fior!

Am renunțat să te mai chem la cină...
În serile de vară, la terasă sau în parcul plin de tei
Toate aceste invitații sunt deja prea multe
Iar tu în seamă să le ei, nu vrei!..

Am renunțat la tot ce poate, nici n-a fost vreo dată,
Mai mult decât un sentiment fugar
Iubește acum de poți și vrei, o altă fată
Am renunțat să mai aștept, să te întorci la mine, iar și iar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”