duminică, 21 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - SUFLET CĂLĂTOR























SUFLET CĂLĂTOR

Sunt un suflet călător
Euforic, plin de dor
De iubire și de vise
Cu porțile larg deschise...

Sunt o rază de lumină
Nopților cu lună plină
Dar și-n zilele senine
Pentru cei de lângă mine!

Sunt alean și mângâiere
Celor ce nu au putere
Sunt izvor de bucurie
Dintr-un vers de poezie...

Sunt un trandafir înfocat
Nu iubesc condiționat
Dăruiesc iubirea mea
De rămâi în preajma mea...

Bunul Dumnezeu mi-a dat
Suflet bun, nobil, curat
Însă tu OM necinstit
L-ai făcut nefericit...

Mi l-ai aruncat în tină
L-ai sfărâmat fără vină
Mi l-ai călcat în picioare
... întrebând apoi de-l doare!

Însă Bunul Dumnezeu
N-a făcut pe placul tău!
L-a luat și l-a - îngrijit
Făcându-l iar fericit...

Doar el mi-a fost ne-ncetat
Prietenul adevărat
Iar eu nu voi contenii
Să-l iubesc până - oi muri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”