luni, 8 octombrie 2018

ANCA - MARIA DAVID - ROMÂNIA - VERSURI


Noian de negru

Noian de negru acoperă crengile,
Se zbate sufletul între nuiele,
E frig și bate vântul printre frunze
Și dintr-o dată o liniște se așterne,
Se aude doar tăcerea dintre umbre
Și ropotele cailor se aud în depărtare,
Foșnind frunzele-n cale, izbind pământul cu copite goale.
Frunzele sunt în cădere liberă
Și nu apucă zorile, 
vine iarna cu ninsorile,
Se agață viscolul de ramuri
Și clopotele se aud cum bat din ce în ce mai tare,
Anunță vremuri tumultoase, cu iubiri canceroase,
Ura se sădește în cuvinte,
Iar iubirea dispare printre morminte.





Mă aşez între flori
Mă aşez între flori
    Cu petalele-n gând,
       Cu privirea-n culori,
           Scuturată de vânt.
                     Te pictez printre nori,
                         Mai adun din culori,
                             Să curgă în zori
                                 O iubire-n ploi.
                                      Te chem printre ploi,
                                          Să-mi inunzi trăirea,
                                             Să vibrezi în ninsori,
                                                 Răscolindu-mi iubirea.



Alerg

Alerg prin ploaie, prin vânt, 
Desculţă încă mai sunt,

Mă prind de pământ
Şi cu unghiile sap adânc, 
Dar nu te găsesc nici în gând.

Alerg spre stânca din vale,
Mă-mpiedic de rochia
 plină de frunze,
Agăţate de timp şi confuze,
Cad şi mă târăsc pe coate,
Mă ridic cu şoapte în noapte.
Alerg şi m-aşez pe stânca cea rece,
Odihnindu-mi fruntea 
 brăzdată de dor,
Dar nu te zăresc nici în nor.
Alerg spre râul ce curge în mine,
Cascade de amintiri cad în neştire,
Curg tristeţile şi bucuriile continuu
Din sufletu-mi prins în nemurire,
Dar aici te regăsesc, agăţat de iubire.



AM FLUTURI
Am fluturi pe obraz
Ce-mi mângâie privirea
Scăldată-n culori,
Păstrată-n ninsori.
Am fluturi în stomac,
Dezlănţuind furtuna
Ce clocoteşte-n mine,
Trăind sclipiri divine.
Am fluturi în palmă
Ce-mi freamătă fiinţa,
Răscolind dorinţa
clipelor hoinare.
Am fluturi în privire,
Pierduţi în amintire
Când ne plimbam în noi,
Pictând în nopţi senine
aripi spre nemurire.






PLOI DE VARĂ     

Cad în neştire
Ploile de vară,
Se adună-n mine
Picături de ceară.
 Stropi de ploaie curg,
Inundând pământul,
Cu lacrimi ce se scurg,
Îmi tremură gândul.
 Sunt lacrimi dulci, amare,
Vărsate-n amintiri,
Agăţate-n iubire,
Legănate-n trăiri.
 Plouă peste amintiri,
Aruncate-n ape,
Izbite de maluri,
Luate de valuri.
 Te aştept să vii
Cu ape senine,
Să curgă şiroaie
Ploile în mine.


 ***********************








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”