joi, 18 octombrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Te las să pleci






TE LAS SĂ PLECI
         
Prin vene,
 râu de sânge-mi curge
Înfierbântat de doruri și dureri
Iubirea ta într-o armură dură
Sufletul îmi strânge
Tu !
Tot mai mult,
 pe zi ce trece,
 din vise-mi pieri!

Te văd cu ochii minții
 cum te-ndepărtezi
Lăsând doar urma
 pe nisipu-nfierbântat
Nu mai întorci nici capul
Nu vrei să mă mai vezi
Poate
e mult mai bine așa
Poate că,
nu te-am meritat!

Nu mai alerg din urmă să te prind
Te las să pleci,..
Ai dreptul la plăceri
Oricât de mult te pot dori
n-am dreptul
să te-nchid…
Ai drum deschis
Să alergi spre nicăieri!..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”